Pereiti į pagrindinį turinį
  • LT
  • EN
Pirmas
  •  
  • +370 661 10777
  • Paslaugos verslui
    • Paslaugų įmonėms
    • Didmeninės prekybos įmonėms
    • Mažmeninei prekybai
    • Gamybos įmonėms
    • Bendrijoms
    • Nevyriausybinėms organizacijoms
    • El. parduotuvėms
    • Turintiems "centas" apskaitą
    • Turintiems "Būtent" apskaitą
    • Esamos situacijos revizija
  • Buhalterinė apskaita
    • Buhalterinė apskaita
    • Nuotolinė darbo vieta
    • Darbo užmokesčio apskaita ir personalo administravimas
    • Konsultacijos
  • Įmonių steigimas
    • UAB steigimas
    • Individualios įmonės steigimas
    • Mažosios bendrijos steigimas
    • Viešųjų įstaigų ir asociacijų steigimas
    • Įmonių teisė
    • Įmonių pertvarkymas
  • Įmonių pardavimas
  • Registracijos adresas
  • Patarimai vadovams
  • Apie mus
    • Buhalterijos centras
    • Naujienos
    • Karjera
  • Kontaktai

Buhalterinė apskaita

Kodėl BUHALTERIJOS CENTRAS?

  • Daugiau kaip 19 metų sėkmingos veiklos patirties.
  • Jums dirbti pasiruošę 20 patyrusių specialistų.
  • 146 apskaitos paslaugomis patenkinti klientai.
  • Materialinė atsakomybė už atliktą darbą.
  • Paslaugos teikiamos įmonėms, veikiančioms bet kurioje Lietuvos vietoje.

Mes išspręsime Jūsų verslo problemas, nes:

  • Teikiame buhalterinės apskaitos sprendimus, pritaikytus Jūsų verslui.
  • Turime ilgametę darbo patirtį su įvairių sričių įmonių ir organizacijų apskaita – nesiūlome visoms įmonėms vieno ir to paties sprendimo. Kiekvienas klientas individualus pagal veiklos specifiką, poreikius bei lūkesčius. Įsigiliname į juos ir pateikiame geriausiai kliento poreikius tenkinantį sprendimą.
  • Valdymui reikalingą informaciją gausite realiu laiku. 
  • Mūsų klientams suteikiame nuotolinę prieigą prie įmonės apskaitos duomenų, todėl visą verslui valdyti reikalingą informaciją jie gali pasiekti bet kuriuo metu iš bet kurios vietos, kur yra interneto ryšys. Vadovas, vadybininkai, pardavėjai, buhalteriai nuolat dirba komandoje.
  • Esame įdiegę apskaitos kokybės kontrolės sistemą. 
  • Išskirtinį dėmesį skiriame paslaugų kokybės užtikrinimui, atliekame vidinę vedamos apskaitos kontrolę: kiekvieno buhalterio darbas yra koordinuojamas vyresniojo buhalterio taip minimizuojant nepageidaujamos klaidos dėl žmogiškojo faktoriaus riziką.
  • Apskaitos programas „Centas“ ir „Būtent“ pritaikysime Jūsų įmonei. 
  • Mūsų buhalteriniams klientams priklausomai nuo įmonės juridinės formos ir poreikių parengiame reikalingą apskaitos programos modulį. Programinę įrangą kliento įmonėje galime įdiegti ir pilnai sukonfigūruoti per 1 darbo dieną.
  • Gausite ekspertų patarimus Jūsų verslui. 
  • Siekiame savo klientams sukurti kuo didesnę pridėtinę vertę, todėl esame sukūrę stiprų įvairių verslo sričių partnerių tinklą: mūsų klientai gali pasinaudoti teisininkų, auditorių, darbuotojų saugos, rinkodaros internete ar informacinių technologijų specialistų kompetentingomis konsultacijomis ir paslaugomis.
Užpildykite užklausos formąarba
 
+370 661 10777

Apskaitos paslaugas teikiame įvairių formų juridiniams asmenims:

  • Uždarosioms akcinėms bendrovėms (UAB).
  • Mažosioms bendrijoms (MB).
  • Daugiabučių namų bendrijoms (DNSB).
  • Viešosioms įstaigoms (VšĮ).
  • Asociacijoms ir kitoms pelno nesiekiančioms organizacijoms.

Siūlome savo profesinę patirtį ir tvarkome apskaitą pagal kiekvieno kliento poreikius:

  • Einamosios apskaitos vedimas.
  • Gamybos apskaitos tvarkymas.
  • Atsargų apskaitos paslaugos.
  • Finansų apskaita.
  • Turto apskaitos vedimas.
  • Transporto apskaita.
  • Skolų apskaita.
  • Personalo ir atlyginimų apskaitos vedimas.
  • Projektų finansų administravimas ir apskaita.
  • Apleistos apskaitos tvarkymas.
  • Revizija.
  • Apskaitos, finansų valdymo ir kt. konsultacijos.

Buhalterinės apskaitos kainos

Buhalterinės apskaitos kainą sudaro:

  • Pastovi kainos dalis – 120 €/mėn.
  • Kintama kainos dalis – 12 €/mėn. už kiekvieną darbuotoją.
  • Kintama kainos dalis, kurios dydis priklauso nuo buhalterinių operacijų kiekio (preliminarų buhalterinių operacijų skaičių nustatome aptarę planuojamą ar esamą įmonės veiklos apimtį).
  • Metinės atskaitomybės parengimas  - tų metų vidutinė vieno mėnesio kaina.

Papildomos paslaugos:

  • Buhalterio pagalba rengiant sutartis, paraiškas paskoloms gauti, inventorizacijos atlikimas ir kitos papildomos paslaugos – 30 €/val.
  • Apskaitininko pagalba pirminių dokumentų suvedimui – 15 €/val.    
  • Darbų saugos, teisinės, finansų valdymo ir kt. konsultacijos - kainą nustato paslaugą teikiantis BUHALTERIJOS CENTRO partneris.

Kainos nurodytos be PVM.

Užpildykite užklausos formąarba
 
+370 661 10777

Paslaugų kainos

pdfAtsisiųskite dokumentą su paslaugų kainomis

Atsisiuntimai

Kaip tinkamai pasirengti i.MAS
PATARIMAI PARSISIŲSTI

Ar tikrai samdoma buhalterė yra geriau?

Pats svarbiausias įmonės valdymo procesas yra nepriekaištinga buhalterinė apskaita. Tiek naujai, tiek veiklą jau vykdančiai įmonei dažnai kyla klausimas, ką rinktis - samdomos buhalterės ar buhalterines paslaugas teikiančios įmonės paslaugas.

 

Buhalterinė įmonė

  • Aukšta kvalifikacija ir ilgametė patirtis. Įmonė nuolat seka įstatyminių aktų pokyčius ir atnaujinimus bei taiko juos praktikoje.
  • Buhalterinių paslaugų įmonėje dirba aukštos kvalifikacijos specialistų komanda, kuri apjungia ir realizuoja gilias žinias skirtingose apskaitos srityse.
  • Įmonė neserga ir neatostogauja. Darbų perdavimas nesudėtingas.
  • Buhalterinių paslaugų įmonė atsako už Jūsų įmonės buhalteriją ir atskaitomybę, galimas klaidas (paskirtas baudas, delspinigius), prisiimdama materialinę atsakomybę. Klientui suteikiamos didesnės garantijos, mažesnė rizika.
  • Buhalterinių paslaugų įmonė yra juridinis asmuo, todėl santykiai yra dalykiški, objektyvūs ir ilgalaikiai. Tarp įmonių įmanomas abipusis komercinis bendradarbiavimas.
 

Samdoma buhalterė

  • Kvalifikacija ir žinios dažniausiai yra pakankamai aukštos, tačiau dėl užimtumo ne visada spėjama laiku reaguoti į įstatymų pokyčius.
  • Visi apskaitos darbai, nepriklausomai nuo jiems atlikti reikalingos kvalifikacijos, yra atliekami vieno žmogaus.
  • Samdoma buhalterė kasmet atostogauja, kartais serga. Gana sudėtingas darbų perdavimas ir pakeičiamumas.
  • Samdomos buhalterės pareigų vykdymą ir materialinę atsakomybę reglamentuoja Darbo kodeksas, kurio atskiros nuostatos yra švelnesnės negu Civilinio kodekso, kuris reglamentuoja buhalterinių paslaugų įmonės atsakomybę.
  • Samdant buhalterę ne visada iš anksto galima numatyti asmenines savybes, kurios gali trukdyti tinkamai atlikti aukštos kvalifikacijos, koncentracijos, dažnai ir konfidencialumo reikalaujantį darbą.

Trūksta argumentų? Susitikime aptarti situacijĄ

BUHALTERIJOS PASLAUGŲ KEITIMO PROCESAS

01

Situacijos analizė
Atliekame dokumentų, buhalterinių ataskaitų analizę, įvertiname įmonės veiklos ypatumus, aptariame kliento lūkesčius.

02

Paslaugų pasiūlymas
Įvertinę turimą informaciją apie kliento lūkesčius, pateikiame paslaugų paketo pasiūlymus bei pasirašome paslaugų teikimo sutartį.

03

Apskaitos programos parengimas
Priklausomai nuo įmonės juridinės formos ir poreikių parengiame reikalingą apskaitos programos modulį.

04

Pradinių duomenų suvedimas
Suvedame pradinius kliento apskaitos duomenis, formuojame ataskaitas, jas deriname su klientu, esant reikalui, koreguojame.
 

GAUKITE KONSULTACIJĄ, KAIP PERKELTI JŪSŲ ĮMONĖS BUHALTERIJĄ

Klientai apie mus

Tai yra labai tvarkinga kompanija. Matau, kas vyksta mano verslo parduotuvėse, visuomet laiku atlieka visus apskaitos darbus, neturiu jokių problemų

Vytautas Blaževičius

UAB “Vybla”
direktorius

Dėl įmonės buhalterijos mums ramu. Viskas atliekama laiku, profesionaliai ir atsižvelgiant į mūsų poreikius

Laura Vaitkevičienė

UAB "Aulava"
direktorė

Esame labai patenkinti BUHALTERIJOS CENTRU ir mus aptarnaujančia buhaltere - ji visada pataria, paaiškina kaip reikia tvarkyti apskaitą

Jūratė Urbonaitė

UAB "Sandriff international"
vadovė

Labai dėkui už greitai, kokybiškai suteiktas paslaugas. Esu labai patenkinta šios įmonės darbuotojų darbu ir kompetencija

Vilma Urbonaitė

UAB "Vilura"
direktorė

Operatyvūs, kokybiški, lankstūs profesionalai - visiškai rekomenduoju kitiems

Evelina Tamulaitienė

UAB "Berklis"
direktorė

Paslaugos suteikiamos laiku ir kokybiškai, ir ne mažiau svarbu, kad reikalauja iš manęs, kliento, minimalių laiko sąnaudų

Viktoras Kovaliovas

UAB "Koderis"
direktorius

Partnerių tinklas

Esame sukūrę stiprų įvairių verslo sričių partnerių tinklą, už kuriuos laiduojame savo reputacija. Taip siekiame savo klientams sukurti dar didesnę pridėtinę vertę. Galbūt ir Jūsų verslui pravers jų kompetencija:

  • Darbų saugos paslaugos
  • Teisinės paslaugos
  • Buh.apskaitos programinė įranga
  • Interneto rinkodara ir web sprendimai
  • Mokesčių konsultacijos

daugiau apie partnerių tinklą

Mumis pasitiki

Per 15 savo veiklos metų esame užsiauginę solidų nuolatinių klientų ratą, kurie vertina mūsų paslaugų kokybę ir profesionalumą. Džiaugiamės ir didžiuojamės galėdami jiems suteikti buhalterinės apskaitos paslaugas, atitinkančias aukščiausius standartus, ir prisidėdami prie jų verslo vertės auginimo
 

WEB Partners

Kodėl verta rinktis buhalterijos centrą?

 
Konsultacijos ir pagalba
BUHALTERIJOS CENTRO specialistai ir partneriai visada suteiks profesionalią pagalbą ir konsultacijas apskaitos, mokesčių ar verslo valdymo klausimais.
 
Įmonės rodikliai realiu laiku
Jums suteiksime nuotolinę darbo vietą, todėl įmonės finansinę situaciją galėsite stebėti realiu laiku. Tai užtikrins, jog visada priimsite gerai pasvertus verslo sprendimus.
 
Ilgametė darbo patirtis
Turime daugiau nei 12 metų sėkmingo darbo patirtį tiek su verslo įmonėmis, tiek su pelno nesiekiančiomis organizacijomis.
 
Kokybės valdymo sistema
BUHALTERIJOS CENTRE visų buhalterių darbas yra koordinuojamas vyr. buhalterio, užtikrinant ypač aukštą paslaugų kokybę ir minimizuojant nepageidaujamą žmogišką faktorių.

Susijusios paslaugos

Jūsų įmonei galime pasiūlyti platų paslaugų spektrą. BUHALTERIJOS CENTRO specialistai visada pasiruošę suteikti profesionalią pagalbą apskaitos, projektų finansų valdymo, darbo užmokesčio apskaitos ir kitais susijusiais klausimais.
  • Nuotolinė darbo vieta
  • Darbo užmokesčio apskaita ir personalo administravimas
  • Konsultacijos
  • UAB steigimas

Susisiekite

Norite panašių sprendimų?

Susiekite su mumis ir parinksime tinkamiausią sprendimą pagal Jūsų individualią situaciją ir poreikius.

 

Darbo metu mūsų specialistai stengiasi atsakyti kaip įmanoma greičiau, tačiau sudėtingose situacijose galime užtrukti iki 1 darbo dienos.

 
Žydrūnas Bielskis

Direktorius

BUHALTERINĖS IR VERSLO VALDYMO PASLAUGOS

Paslaugos verslui

  • Paslaugų įmonėms
  • Didmeninės prekybos įmonėms
  • Mažmeninei prekybai
  • Gamybos įmonėms
  • Bendrijoms
  • Nevyriausybinėms organizacijoms

Paslaugos

  • Buhalterinė apskaita
  • įmonių steigimas
  • Įmonių pardavimas
  • Registracijos adresas
  • Apie mus
  • Kontaktai

Sekite mus socialiniuose tinkluose:

yfi

BUHALTERIJOS CENTRAS
  • Savanorių pr. 276 - 211, Kaunas
  • +370 661 10777
  • biuras@buhalterijoscentras.lt
  • I-V: 9:00-12:00, 13:00-16:00
  • BUHALTERIJOS CENTRAS © 2016
  • Strategija internete, svetainių kūrimas: WEB Partners
Pareiškimas apie slapukus