Pereiti į pagrindinį turinį
  • LT
  • EN
Pirmas
  •  
  • +370 661 10777
  • Paslaugos verslui
    • Paslaugų įmonėms
    • Didmeninės prekybos įmonėms
    • Mažmeninei prekybai
    • Gamybos įmonėms
    • Bendrijoms
    • Nevyriausybinėms organizacijoms
    • El. parduotuvėms
    • Turintiems "centas" apskaitą
    • Turintiems "Būtent" apskaitą
    • Esamos situacijos revizija
  • Buhalterinė apskaita
    • Buhalterinė apskaita
    • Nuotolinė darbo vieta
    • Darbo užmokesčio apskaita ir personalo administravimas
    • Konsultacijos
  • Įmonių steigimas
    • UAB steigimas
    • Individualios įmonės steigimas
    • Mažosios bendrijos steigimas
    • Viešųjų įstaigų ir asociacijų steigimas
    • Įmonių teisė
    • Įmonių pertvarkymas
  • Įmonių pardavimas
  • Registracijos adresas
  • Patarimai vadovams
  • Apie mus
    • Buhalterijos centras
    • Naujienos
    • Karjera
  • Kontaktai

Mažosios bendrijos steigimas

Mažoji bendrija

Jei Jums reikalingas greitas ir profesionalus mažosios bendrijos (MB) steigimas Vilniuje ar Kaune, kreipkitės į mus.

Į MB steigimo paslaugų paketą įeina visi steigimo darbai: 

(Jums nereikės lankyti jokių valstybinių institucijų, neišleisite nė vieno papildomo euro)

  • Įmonės pavadinimo rezervavimas Registrų centre.
  • Visų steigimo dokumentų parengimas.
  • Kliento atstovavimas Juridinių asmenų registre.

Konsultacijas  įmonių steigimo ir verslo formos parinkimo klausimais suteikiame nemokamai. 

Mažosios bendrijos steigimo kaina 

Galite rinktis, kaip norėtumėte, kad būtų įsteigta Jūsų įmonė: elektroniniu ar notariniu būdu.

170 EUR

El. steigimas

350 EUR

Notarinis steigimas

Kainos nurodytos su PVM, visais Registrų centro ir notaro mokesčiais.

Užpildykite užklausos formąarba
 
+370 661 10333

BUHALTERIJOS CENTRO kvalifikuoti specialistai mažąją bendriją su Jūsų norimu pavadinimu įsteigs per 3 darbo dienas. Atvykti į mūsų biurą reikės tik vieną kartą – pasirašyti ir pasiimti įmonės dokumentų. Jei bendrija steigiama notariniu būdu – mes rezervuosime laiką pas notarą ir, dalyvaujant bendrijos steigėjams, visus įmonės dokumentus sutvarkysime notaro biure.

Besikreipiančiajam dėl mažosios bendrijos steigimo reikėtų:

  • Būti apgalvojus keletą norimų bendrijos pavadinimo variantų (mūsų darbuotojai patikrins, ar šis pavadinimas neužimtas ir rezervuos jį Registrų centro sistemoje);
  • Jei bendriją norėsite steigti elektroniniu būdu, Jūs turite turėti galiojantį elektroninį parašą. Jį nesudėtinga įsigyti pas savo mobilaus ryšio operatorių arba pačiame Registrų centre; 
  • Bendrijai įregistruoti reikės buveinės adreso (jei neturite tam tinkamų patalpų, galite pasinaudoti BUHALTERIJOS CENTRO teikiama registracijos adreso paslauga);
  • Dokumentams parengti mums reikės steigėjo (-ų) bei vadovo (jei jis bus skiriamas) duomenų (vardo, pavardės, asmens kodo, gyvenamosios vietos);
  • Apgalvoti pagrindines veiklas, kuriomis užsiims bendrija (mes tuo remdamiesi išrinksime tinkamas veiklas iš ekonominės veiklos klasifikatoriaus ir nuodysime tai nuostatuose).

Mažosios bendrijos steigėjas (-ai) gaus šiuos įmonės dokumentus:

  • Mažosios bendrijos nuostatus;
  • Mažosios bendrijos steigimo aktą (sutartį);
  • Išrašą iš juridinių asmenų registro apie įmonės įregistravimą.

Kam verta steigti mažąją bendriją?

Mažoji bendrija (MB) – gana nauja verslo organizavimo forma. Labiausiai mažoji bendrija tinka smulkiam šeimos verslui, joje savininkams negresia finansinė atsakomybė įmonės nesėkmės atveju, taip pat patrauklu tai, kad nebūtina prieš steigimą formuoti kapitalo. Iš šios verslo formos trūkumų reikėtų paminėti tai, jog bendrijos steigėjų skaičius yra apribotas iki 10 ir jais gali būti tik fiziniai asmenys. Tai gali būti kliūtis plėstis toliau ir pritraukti daugiau investuotojų į bendriją. Taip pat ši verslo forma vis dar viena nestabiliausių pagal veiklai taikomus mokesčius.

Užpildykite užklausos formąarba
 
+370 661 10333

Paslaugų kainos

pdfAtsisiųskite dokumentą su paslaugų kainomis

Atsisiuntimai

Kaip tinkamai pasirengti i.MAS
PATARIMAI PARSISIŲSTI

SPRENDIMAI PASLAUGŲ ĮMONĖMS

Turime ilgametę paslaugų įmonių apskaitos tvarkymo patirtį, todėl žinome svarbiausias jų problemas ir poreikius. Kreipkitės į mus - įsigilinsime į Jūsų verslo specifiką, norus ir lūkesčius bei pasiūlysime geriausiai Jūsų poreikius tenkinančius sprendimus.

 
Konsultacijos ir pagalba
BUHALTERIJOS CENTRO specialistai ir partneriai visada pasiruošę suteikti profesionalią pagalbą ir konsultacijas apskaitos, mokesčių ar verslo valdymo klausimais.
 
Įmonės rodikliai realiu laiku
BUHALTERIJOS CENTRO klientams suteikiame nuotolinę prieigą prie įmonės apskaitos duomenų, todėl visą verslui valdyti reikalingą informaciją jie gali pasiekti bet kuriuo metu.
 
Automatinis sąskaitų generavimas
Nuolatiniai BUHALTERIJOS CENTRO klientai kas mėnesį gali formuoti savo klientams skirtas sąskaitas faktūras automatiškai, taip sutaupydami savo laiką ir išteklius.
 
Detali sąnaudų ataskaita
BUHALTERIJOS CENTRO klientams aktualūs pajamų-sąnaudų ataskaitos duomenys gali būti pateikti pagal kiekvieno kliento individualius poreikius.
 

Trūksta argumentų? Susitikime aptarti situacijĄ

Susijusios paslaugos

Jūsų įmonei galime pasiūlyti platų paslaugų spektrą. BUHALTERIJOS CENTRO specialistai visada pasiruošę suteikti profesionalią pagalbą apskaitos, projektų finansų valdymo, darbo užmokesčio apskaitos ir kitais susijusiais klausimais.
  • Buhalterinė apskaita
  • Nuotolinė darbo vieta
  • Projektų finansų valdymas
  • Darbo užmokesčio apskaita ir personalo administravimas

Klientai apie mus

Tai yra labai tvarkinga kompanija. Matau, kas vyksta mano verslo parduotuvėse, visuomet laiku atlieka visus apskaitos darbus, neturiu jokių problemų

Vytautas Blaževičius

UAB “Vybla”
direktorius

Dėl įmonės buhalterijos mums ramu. Viskas atliekama laiku, profesionaliai ir atsižvelgiant į mūsų poreikius

Laura Vaitkevičienė

UAB "Aulava"
direktorė

Esame labai patenkinti BUHALTERIJOS CENTRU ir mus aptarnaujančia buhaltere - ji visada pataria, paaiškina kaip reikia tvarkyti apskaitą

Jūratė Urbonaitė

UAB "Sandriff international"
vadovė

Labai dėkui už greitai, kokybiškai suteiktas paslaugas. Esu labai patenkinta šios įmonės darbuotojų darbu ir kompetencija

Vilma Urbonaitė

UAB "Vilura"
direktorė

Operatyvūs, kokybiški, lankstūs profesionalai - visiškai rekomenduoju kitiems

Evelina Tamulaitienė

UAB "Berklis"
direktorė

Paslaugos suteikiamos laiku ir kokybiškai, ir ne mažiau svarbu, kad reikalauja iš manęs, kliento, minimalių laiko sąnaudų

Viktoras Kovaliovas

UAB "Koderis"
direktorius

Partnerių tinklas

Esame sukūrę stiprų įvairių verslo sričių partnerių tinklą, už kuriuos laiduojame savo reputacija. Taip siekiame savo klientams sukurti dar didesnę pridėtinę vertę. Galbūt ir Jūsų verslui pravers jų kompetencija:

  • Darbų saugos paslaugos
  • Teisinės paslaugos
  • Buh.apskaitos programinė įranga
  • Interneto rinkodara ir web sprendimai
  • Mokesčių konsultacijos

daugiau apie partnerių tinklą

Susisiekite

Norite panašių sprendimų?

Susiekite su mumis ir parinksime tinkamiausią sprendimą pagal Jūsų individualią situaciją ir poreikius.

 

Darbo metu mūsų specialistai stengiasi atsakyti kaip įmanoma greičiau, tačiau sudėtingose situacijose galime užtrukti iki 1 darbo dienos.

 
Žydrūnas Bielskis

Direktorius

BUHALTERINĖS IR VERSLO VALDYMO PASLAUGOS

Paslaugos verslui

  • Paslaugų įmonėms
  • Didmeninės prekybos įmonėms
  • Mažmeninei prekybai
  • Gamybos įmonėms
  • Bendrijoms
  • Nevyriausybinėms organizacijoms

Paslaugos

  • Buhalterinė apskaita
  • įmonių steigimas
  • Įmonių pardavimas
  • Registracijos adresas
  • Apie mus
  • Kontaktai

Sekite mus socialiniuose tinkluose:

yfi

BUHALTERIJOS CENTRAS
  • Savanorių pr. 276 - 211, Kaunas
  • +370 661 10777
  • biuras@buhalterijoscentras.lt
  • I-V: 9:00-12:00, 13:00-16:00
  • BUHALTERIJOS CENTRAS © 2016
  • Strategija internete, svetainių kūrimas: WEB Partners
Pareiškimas apie slapukus