Didmeninės prekybos įmonėms

Jūsų įmonei aktualus užsakymų formavimas ir valdymas realiu laiku? Jus domina buhalterijos integracija su CRM ar kita vidine programa? Jaučiate poreikį turėti pažangesnę apskaitos programą, automatizuoti veiksmus, išvengti dubliavimosi? Vertinate ataskaitų teikimo terminų laikymąsi, tikslumą ir detalumą? Galbūt Jums reikalingi apskaitininkai pirkimų suvedimui ir pardavimų išrašymui? Norite sekti likučius ir atsargas bet kuriuo metu? Kreipkitės į BUHALTERIJOS CENTRĄ – mes įsigilinsime į Jūsų veiklos specifiką, poreikius bei lūkesčius ir pasiūlysime tinkamiausią sprendimą Jūsų įmonės apskaitai.

 
Aktualiausia pardavimų informacija
Aktualiausią pardavimų informaciją, tokią kaip prekių apyvarta, pelningumas ir kt. BUHALTERIJOS CENTRO klientai gali pasiekti ir ja disponuoti bet kuriuo metu.
 
Įmonės rodikliai realiu laiku
BUHALTERIJOS CENTRO klientams suteikiame nuotolinę prieigą prie įmonės apskaitos duomenų, todėl visą verslui valdyti reikalingą informaciją jie gali pasiekti bet kuriuo metu.
 
Prekių likučių valdymas
BUHALTERIJOS CENTRO klientai, prisijungę prie apskaitos programos, gali matyti turimų prekių likučius visuose padaliniuose, planuotis užsakymus.
 
Informacija skolų valdymui
BUHALTERIJOS CENTRO klientai, prisijungę prie apskaitos programos, gali matyti išrašytas sąskaitas, jų terminus ir priimti sprendimus, reikalingus skolų valdymui.
 

Trūksta argumentų? Susitikime aptarti situacijĄ