Turintiems "būtent" apskaitą

Jūsų įmonė veikia jau ne vienerius metus, stabiliai augate, o verslo procesai darosi vis sudėtingesni? Jums reikalingi sprendimai, įgalinantys tiksliai, operatyviai ir išsamiai valdyti informaciją? Jūsų darbuotojų skaičius nuolat auga, padalinių skaičius didėja, todėl galimybė apjungti visus nutolusius taškus, matyti bei analizuoti rezultatus realiu laiku yra ypatingai aktuali? Jaučiate, kad nepakankamai išnaudojate esamas apskaitos programos „Būtent“ galimybes? Jums reikalingos kvalifikuotos konsultacijos programos naudojimo klausimais? O gal Jums reikalinga papildoma darbo vieta, jos apjungimas ir pasiekimas nuotoliniu būdu? Kreipkitės į BUHALTERIJOS CENTRĄ – mes esame oficialus programos „Būtent“ atstovas ir turime didelę darbo su šia programa patirtį, todėl galime Jums profesionaliai patarti programos įdarbinimo klausimais.

 
Prisijungimas nuotoliniu būdu
BUHALTERIJOS CENTRO klientams suteikiame nuotolinę prieigą prie įmonės apskaitos duomenų, todėl visą verslui valdyti reikalingą informaciją jie gali pasiekti bet kuriuo metu.
 
Nutolusių prekybos taškų apjungimas
BUHALTERIJOS CENTRO klientai, prisijungę prie apskaitos programos, gali matyti turimų prekių likučius visuose padaliniuose, pardavimų informaciją, planuotis užsakymus.
 
Integracijos sprendimai
“BŪTENT” apskaitos programa integruojama su el. parduotuve, t.y. prekių likučių informacija pasiekia el. parduotuvę, o pardavimų informacija iš jos, pasiekia apskaitos programą.
 
Apskaitos kokybės kontrolė 
BUHALTERIJOS CENTRE kiekvieno buhalterio darbas yra koordinuojamas vyresniojo buhalterio, taip užtikrinama ypač aukšta paslaugų kokybė ir minimizuojamas nepageidaujamas žmogiškasis faktorius.
 

Trūksta argumentų? Susitikime aptarti situacijĄ