Įmonių
duomenų keitimas

Verslui augant ar keičiantis, gali prireikti koreguoti įmonės teisinę formą, valdymo struktūrą, adresą ar kitus esminius duomenis. Buhalterijos centras pasirūpins visais dokumentais, formalumais ir registravimu – Jums nereikės gaišti laiko sudėtingose procedūrose ar rizikuoti klaidomis.

Nesvarbu, ar reikia pertvarkyti MB į UAB, pakeisti akcininkų, direktoriaus ar buveinės duomenis, viską atliksime tiksliai ir operatyviai, užtikrindami sklandų procesą nuo pradžios iki pabaigos.

Paprastas būdas prisitaikyti
prie verslo pokyčių

Prisitaikymas verslui
augant

Įmonių pertvarkymas ir duomenų keitimas – tai greitas ir patogus būdas reaguoti į Jūsų verslo pokyčius ir augimą.

Universalūs sprendimai įvairioms situacijoms

Kai verslas plečiasi ar keičia kryptį, gali prireikti atnaujinti teisinę formą, pakeisti vadovą, akcininkus ar buveinės adresą.

Nuo dokumentų
iki registravimo

Buhalterijos centras pasirūpina visais dokumentais, procesų administravimu ir formalumais.

Tikslumas ir
operatyvumas

Nesvarbu, ar pertvarkote MB į UAB, ar keičiate kitus esminius duomenis – viską atliksime tiksliai, operatyviai ir užtikrinsime sklandų procesą nuo pradžios iki pabaigos.

a street with cars and people walking on it

„Beribiai buhalterijos resursai Jūsų verslui – šiandien ir rytoj.“

Įmonės pertvarkymas ar duomenų keitimas – aktualu kiekvienam, kas siekia augti, prisitaikyti prie rinkos pokyčių ar efektyviau valdyti verslą.

Tokios paslaugos leidžia greitai reaguoti į verslo aplinkos pokyčius, užtikrinti teisinį saugumą, išvengti baudų ir rizikų.

Naudinga tiek mažam,
tiek dideliam verslui

Nesvarbu, ar esate maža įmonė, norinti tapti UAB, ar didelė organizacija, kurios struktūroje vyksta pokyčiai – operatyvūs ir tikslūs duomenų pakeitimai užtikrina stabilų ir sklandų Jūsų verslo veikimą.

Įstatų keitimas

Atnaujiname įmonės įstatus ar kitus registrų duomenis, užtikrindami teisinių reikalavimų laikymąsi ir greitą procesą.

Įmonių steigimas

Rengiame visus steigimo dokumentus ir atstovaujame Jus registruojant naują juridinį asmenį – pasirūpiname, kad Jūsų verslo startas būtų sklandus ir greitas.

Buveinės adreso keitimas

Rengiame visus dokumentus, reikalingus oficialiam įmonės buveinės adreso pakeitimui, bei atstovaujame Jus institucijose.

Vadovo keitimas

Tvarkome dokumentus vadovo keitimui – pasirūpiname, kad procedūra būtų atlikta teisingai ir be papildomų rūpesčių.

Likviduojamos įmonės statuso suteikimas

Paruošiame visus reikiamus dokumentus ir padedame suteikti likviduojamos įmonės statusą pagal visus teisės aktų reikalavimus.

Įstatinio kapitalo didinimas ar mažinimas

Ruošiame dokumentus ir administruojame visą procesą didinant arba mažinant įstatinį kapitalą, kad sprendimas būtų įgyvendintas be kliūčių.

Įmonių pertvarkymas

Konsultuojame ir atliekame visas reikalingas procedūras įmonės teisinės formos ar struktūros pertvarkymui – nuo dokumentų iki registracijos.

Kasdienės veiklos teisiniai klausimai

Konsultuojame ir sprendžiame visus kitus kasdienės įmonės veiklos teisinius klausimus – nuo sutarčių iki vidaus taisyklių, kad Jūsų verslas veiktų užtikrintai ir sklandžiai.

Papildomos
naudingos paslaugos

Profesionalus apskaitos tvarkymas – Jūsų verslo ramybės uoste.

Su Buhalterijos centras apskaita – paprasta, skaidri ir visada laiku. Mūsų klientai gauna ne tik dokumentų tvarkymą, bet ir realią vertę: aiškias ataskaitas, konsultacijas ir pagalbą visais finansiniais klausimais.

Jūsų įmonės apskaita yra mums mielas rūpestis. Pasirūpinsime skaičiais, kad Jūs galėtumėte rūpintis tuo kas svarbiausia - verslo augimu.

Buhalterinės apskaitos kaina - nuo 100 €/mėn.

Apskaitos tvarkymas

Buhalterijos centras siūlo registracijos adresą tiek Kaune, tiek Vilniuje – greitai, paprastai ir be papildomų rūpesčių.

Tai puikus sprendimas tiems, kurie dar neturi nuosavo biuro ar nori sumažinti biurokratines kliūtis steigiant įmonę.

Paslaugos kaina - 55 €/metams.

Registracijos adreso suteikimas

Daliai įmonių reikalinga tik darbo užmokesčio apskaita. Jeigu dėl įvarių priežasčių norite turėti išorinį partnerį darbo užmokesčio apskaitai, patikėkite darbo užmokesčio apskaitą ir personalo administravimą Buhalterijos centrui – pasirūpinsime visomis detalėmis, garantuosime tikslumą ir atitikimą visiems teisės aktams. Jūsų verslas galės augti be rūpesčių, o paslaugų apimtis prisitaikys prie Jūsų poreikių. Rinkitės profesionalumą ir ramybę kasdieniams procesams.

Paslaugos kaina -nuo 17€/už darbuotoją.

Darbo užmokesčio apskaita ir personalo administravimas

a street with cars and people walking on it

„Kai buhalterija tampa Jūsų verslo varikliu, o ne stabdžiu.“

Svarstote, kaip efektyviausiai pakeisti įmonės teisinę formą, atnaujinti vadovo, akcininkų ar buveinės duomenis? Norite užtikrinti, kad viskas būtų atlikta tiksliai, laikantis visų teisinių reikalavimų ir be nereikalingos biurokratijos?

Užpildykite trumpą užklausos formą arba paskambinkite – mūsų specialistai nemokamai pakonsultuos, parengs visus reikiamus dokumentus ir atstovaus Jus Registrų centre bei kitose institucijose.

  • Konsultacija - visada NEMOKAMA.

  • Aiškios kainos ir jokių paslėptų mokesčių.

  • Tikri žmonės – tikri atsakymai.

Susiekite dėl
įmonės duomenų keitimo!

Padėsime nuo pirmosios konsultacijos iki visų įmonės pertvarkymo ar duomenų keitimo formalumų užbaigimo – aiškiai, greitai ir be rūpesčių.